Subject: FW: elektriprojekti LC3690 "Pärnasalu maaüksuse liitumine elektrivõrguga. Kardla küla Tartu linn Tartu maakond" muudatuse kooskõlastamine.
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 19:40:50 +0300

registreerimiseks

From: Mee, Andres <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 2, 2025 6:46 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: elektriprojekti LC3690 "Pärnasalu maaüksuse liitumine
elektrivõrguga. Kardla küla Tartu linn Tartu maakond" muudatuse
kooskõlastamine.

Lp Peeter Uibo

Transpordiamet

Edastame teile varasemalt kooskõlastatud elektriprojekti uue lahenduse
ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks.

Varasema elektriprojekti lahendusele ei õnnestunud meil saada Volli ja
Väike-Mudaniku maaüksuse omaniku kooskõlastust kuna nad polnud nõus
täindava kitsenduse seadmisega oma maaüksustele.

Oleme koostanud uue projektlahenduse, kus projekteeritud kaablitrass
paikneb teemaa piiril kuni Kardla alajaama F2 mastini nr1. Samast mastist
olemasoleva Kardla aj suunal oleme projekteerinud täiendava 0,4 kV
õhuliiniahela olemasoleva liini kaitsevööndis.

Palume teil tutvuda ja anda muudetud projektlahendusele kooskõlastus.

Küsimuste ja täpsustuste korral palume võtta ühendust!

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte:
https://www.leonhard-weiss.ee/

Saatja: Mee, Andres <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 11. juuni 2025 12:47
Adressaat: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: LC3690 "Pärnasalu maaüksuse liitumine elektrivõrguga. Kardla
küla Tartu linn Tartu maakond" kooskõlastamine.

Tere

Saadan paranduste-täpsustustega lahenduse.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte:
https://www.leonhard-weiss.ee/

Saatja: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 11. juuni 2025 12:31
Adressaat: Mee, Andres <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: LC3690 "Pärnasalu maaüksuse liitumine elektrivõrguga. Kardla
küla Tartu linn Tartu maakond" kooskõlastamine.

siin tuleb näidata kilpide kaugus katte servast so min 7m või ette näha
kuni 0,9m kõrgused kilbid

Muus osas on pr vastuvõetav.

From: Mee, Andres <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 10, 2025 9:38 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: LC3690 "Pärnasalu maaüksuse liitumine elektrivõrguga. Kardla küla
Tartu linn Tartu maakond" kooskõlastamine.

Lp Transpordiameti esindaja

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
LC3690 „Pärnasalu maaüksuse liitumine elektrivõrguga. Kardla küla Tartu
linn Tartu maakond“, mille edastame teile kooskõlastamiseks.

Kooskõlastuse vastuse palume edastada aadressil: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte:
https://www.leonhard-weiss.ee/